Båtvant Startet 13.Mars.2011 Del på Facebook Startet 13.Mars.2011 Skal montere høytalere på flybrigden. Hadde bare tenkt å strekke en ledning fra steroen og opp til to høytalere. Er det noen som kan gi meg ett tips på hvordan jeg enkelt kan justere volumet oppe. Har ikke fjernkontroll. Får jeg ett pott-meter til å virke?. Andre tips? Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Heisann! Kjenner ikke til bilstereon din, men min har 4 høytaler uttak, 2 front og 2 rear (bak). Jeg benytter de to utgangene som er ment for rear(bak) til FB. Dermed justeres spilleren til bare å spille på (rear) bak - høytalerne når jeg bare vil ha lyd oppe. Når jeg ønsker å ha lyd bare nede så justerer jeg slik at bare front høytalerne høres. Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Teerex Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Enten kjøpe stereo med fjernkontroll eller kjøpe en ekstra stereo. De koster jo så lite nå at det er jo morsomt Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
abbor Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Kjøp et Simrad NSE eller Lowrance HDS system med 2 skjermer og SonicHub, da kan stereoen betjenes fra plotteren Er nok ikke den rimeligste, men sannsynligvis den mest elegante løsningen. SonicHub Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Jeg støtter løsningen med to seperate anlæg. Det ene i salon og med to ekstra højttalere på agterplatform og et sekundært anlæg på flyen i en vandtæt boks. Sådan er løsningen på Nord Westen og det fungerer rigtig godt! Andy Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Får jeg ett pott-meter til å virke? Et pot meter på høytalerkabelen funker fint og er den rimeligste, men sikkert også den minst elegante løsningen. Monteres på dashen på fly'en med en harry knapp til å vri lyden opp på full guffe! Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Monteres på dashen på fly'en med en harry knapp til å vri lyden opp på full guffe! Bare husk å skru "full guffe" nede, før du går opp..... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Båtvant Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Greit å bruke to av høytaler utgangene på FB, men jeg ønsker å kunne justere volumet mens jeg er oppe. Hvordan? Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 13.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Noen som har tips om hvilke pot meter? Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Jeg har brytere oppe og det fungerer fint da jeg fremdeles hører lyden nedenfra når de er avslått. Raskt og enkelt når Fruen ringer. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 Noen som har tips om hvilke pot meter? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 13.Mars.2011 Del på Facebook Svart 13.Mars.2011 :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.