zosta Startet 14.Mars.2011 Del på Facebook Startet 14.Mars.2011 (redigert) Finnes det på nettet noe som www.havneguiden.no for svensk kysten? Har noen linker til sevenske fyrlister ol? Kjenner dere gode guide bøker? Vi planner seiltur ved sveske østkysten til sommer. Redigert 14.Mars.2011 av zosta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jernbåten Svart 14.Mars.2011 Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Melder du deg inn i Svenska Kryssarklubben, så får du all tenkelig og vettug informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 14.Mars.2011 Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Store deler av svenskekysten finner du jo på nettop Havneguiden.no RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
zosta Svart 14.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Det stemmer, men det er bare vestkysten. Jeg letter etter noe for østkysten. Har funnet det: http://www.gasthamnsguiden.se men dette er ikke like bra som havneguiden. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Mars.2011 Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Jeg har akkurat bestilt Havneguiden nr 7 og 8. De dekker Østkysten. Nr 6 dekker DAnmark og Sørvest kysten Sitér dette innlegget Link to post
zosta Svart 14.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2011 Jeg måtte være blind. Da bestiler jeg de også. Takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.