Jump to content

Groe i Middelhavet


Espen K

Recommended Posts

Hello people!

 

Jeg seiler til Middelhavet i sommer, og tenker a la baten ligge der et par ar. Den kommer til a ligge pa sjoen over vinteren, og jeg haper a slippe a ta den opp til varen igjen. Hvordan er det med groe der nede? Ser for meg at det kanskje gror betraktelig mindre (vannet er jo sa klart!) eller betraktelig mer (vannet er jo sa varmt!). Eller kanskje det ikke er all verdens forskjell?

http://www.blueboatblog.com

"Når dodøra sitter fast er det på tide å reve seil" - Jarle Andhøy

Link to post
Share on other sites

Espen, uansett hvor du har båten din, så vær sikker på at faenskapet er der.:lol:

Det er forskjell på hvilke organismer som er aktive i Østersjøen, Nordsjøen og Middelhavet. Skulle derfor tro at det vil være gunstig med et bunnstoff som er tilpasset det marine miljøet i Middelhavet.

 

Da jeg fikk båten stoffet i Portugal, mente de på verftet at det egentlig ikke var nødvendig fordi båten skulle opp til kalde Norden De trodde at det ikke vill være noe groe i så kaldt vann. :giggle:

 

Kanskje Pettersand kan komme med førstehånds erfaringer?

Gamlebåten er til salgs! van Lent Motorcruiser

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...