Djupevågen Startet 16.Mars.2011 Del på Facebook Startet 16.Mars.2011 Hei. Klarte i fjor å knekke tenningsnøkkelen. Fikk ut den delen som knakk av i tenningslåsen, men nå lurer jeg på hvor jeg får tak i en ny en. Det står "Mercury" på nøkkelens ene side (den er til en Mercruiser motor) og noen nummer på den andre siden. Nøkkelen er egentlïg ganske liten - og ikke av en type som en vanlig jernvareforhandler har. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en ny nøkkel ? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.Mars.2011 Del på Facebook Svart 16.Mars.2011 Ta kontakt med mercury forhandler. Det nummeret er nøkkelens nummer. Med det kan du få bestilt en ny om du skulle miste eller ødelegge nøkkelen. Sitér dette innlegget Link to post
skilsø Svart 16.Mars.2011 Del på Facebook Svart 16.Mars.2011 Dissa gutta pleier å løse ting http://www.ravns-garage.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.