Jump to content

Info ang hekktruster


Nautic

Recommended Posts

Er "sikker" jeg så en norsk båtprodusent som hadde det på messa i år. Men, er ikke kar om å huske hvem. Kanskje søke på nettet om norske leverandører?

 

Alternativt; Om jeg husker riktig, betyr vel det også at det er mest sannsynlig at det er Sleipner som har vært brukt. De er gode på kundebehandling via telefon, så kanskje prøve det? (og gjerne formidle videre hit).

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post
Share on other sites

Sleipner tror det kan være vanskelig på min båt.

Men er det noen som kan legge inn noen bilder av hvordan hekktrusteren er montert

på forskjellige båter. Og gjerne bilder av montasje i ankerkassa.

De fleste har vel tatt opp båten nå så da skulle det vel være en smal sak å ta noen bilder... :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Er "sikker" jeg så en norsk båtprodusent som hadde det på messa i år. Men, er ikke kar om å huske hvem. Kanskje søke på nettet om norske leverandører?

Mvh. BEG

Jeg så en lignenede løsning på en Skorgenes 330 Sonic på messa i år.

Den hadde ferdig tunnel under badeplattformen. Men det var kanskje noen andre også..... Det husker ikke jeg.....  :confused::smiley:

Grunnen til at jeg husker det er at jeg var ombord og så på resten av båten også. Ble helt sjuk...... Leverandøren lovte å sende meg flere opplysninger på mail.. Har ikke mottatt noe som helst ennå! Ikke bra!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...