TPBS-277 Startet 18.Mars.2011 Del på Facebook Startet 18.Mars.2011 Så da nermer våren seg tilogmed på sørlandet.Snart så er isen tint på sjøen rundt jolla og man må begynne og klargjøre for og starte på en smule sveising av skrogsider og dekk. I den forbindelse så slenger jeg ut et spørsmål hær om noen vet om en plass det er mulig og få kjøpt stålplater til en rimelig penge. Siden jeg trenger rimelig mange kvaderat så kan en liten pris forsjell utgjøre mange penger. Siden noen av forumets deltagere har etterlyst en prosjekt tråd så må jeg vel gjøre det. Men da er det et must og få handlet inn stål slik at prosjekt SHAME OF ARENDAL kan komme ordentlig i gang. Så om noen har tips så er det bare og hyle ut. Sitér dette innlegget Link to post
BowFreak84 Svart 18.Mars.2011 Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 hmm, går kanskje ann og høre med Longum Stål? Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 18.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 Joda har dialog med Longum stål.Men skader selvsakt ikke og få tak i ting billigere om det lar seg gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 18.Mars.2011 Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 (redigert) Hør med Tor Atle (TAS) http://WWW.T-A-S.NO Redigert 18.Mars.2011 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TPBS-277 Svart 18.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2011 Glemte og si at det ikke trenger og være plasser i nærheten hær som har stålplater. De mengdene jeg trenger må alikavell fraktes med lastebil,så hvor i landet det er spiller liten rolle bare prisene er rett. Sitér dette innlegget Link to post
Link Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Hergun på vegårshei kan kansje hjelpe også. Sitér dette innlegget Tidligere GABBA 2 Link to post
marucha Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Bruktjern i bergen har gode priser på nytt og brukt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.