:båt1 Startet 19.Mars.2011 Del på Facebook Startet 19.Mars.2011 gikk ned med Fyret 25 i kveld for å sjekke båtene våre å der var det kaos! båten som ligger bak meg i havna har påhengsmotoren stjålet dette var en 300 hk Suzuki som sto på en Ibiza 24 touring preseningen var skåret opp og stativet var revet av og plankene sto mot min båt det har tydeligevis vært noen å stjålet motoren i dag eller natt til i dag vi varslet umidelbart eierene som er naboene mine hvis noen vet noe om dette så si ifra faen at det skqal vere sånn :headbang: oppdatering følger Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 19.Mars.2011 Del på Facebook Svart 19.Mars.2011 Her er det noen bilder... Pressenningen var kappet opp og lå strødd rundt. Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
Nøtterøy Svart 20.Mars.2011 Del på Facebook Svart 20.Mars.2011 For halvannen uke siden sto det i Tønsbergs Blad at 9 påhengere ble stjålet fra Arås båthavn på Nøtterøy. Er vel stor sannsynlighet for at der er samme banden kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 20.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2011 ville tro det ja skal skjekke resten av havna i dag å klage til havnesjefen om dårlig sikkerhet i havna folk kan jo bare kjøre inn å ta dfet de trenger!!! ingen bom, ingen overvåking, ingen vakt ingenting :headbang: Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 20.Mars.2011 Del på Facebook Svart 20.Mars.2011 Håper han har sjekket forsikringen sin. Jeg har lest flere vilkår der det står at motor/drev skal tas av båt som er vinterlagret utendørs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.