HansT Startet 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2011 (redigert) Som tittelen sier, så er jeg på jakt etter ett sted hvor det er forholdsvis billig å få tak i en syrefast tank eller plate, da jeg må lage meg en ny septiktank, igjen, etter at jeg hadde innbrudd i båten i natt... Hansi_ Redigert 20.Mars.2011 av hansi_ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Polarvik Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Ta kontakt med Rustfri Spesialproduksjon (RSP) i Skien. Sitér dette innlegget Link to post
timon90 Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Må bare spørre: Har du blitt frastjålet septiktanken i båten? Snodig objekt å rappe Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 20.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 ja, fikk tak i plater på torsdag som var så har holdt på siden da og lage tanken, og var endelig ferdig med alt av sveising og trykk testing i går,så da tok jeg den med meg ned i båten og la den der jeg skulle ha den, og tenkte at jeg skulle montere den ferdig i dag,men det blei ikke no gitt.. kom ned i båten og det første jeg la merke til var at presseninga bak på båten var åpen, så jeg gikk om bord og det første jeg la merke til var at tanken var borte så da kikket jeg litt mer rundt og da manglet det bare no "billig" verktøy som fulgte med båten... har leitet rundt der hvor båten står,men ser ut som de trengte en slik tank gitt... jæ..ig surt men er ikke no å gjøre med det, må nok bare lage en til, så hadde håpet på å komme over no billig syrefast eller noen som har en tank liggene som de ikke har brukt for da jeg begynner å få ganske lite penger jeg kan bruke på båten, mtp. at jeg må ha ny propell også..(den er ikke stjålet,men ødelagt.hehe...) Sitér dette innlegget Link to post
HansT Svart 20.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 polarvik: Takk for svar, skal ringe med de i mårra og høre hva de skal ha,kanskje jeg er heldig og at de har no rester de skal hive eller bli kvitt for en billig penge... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Nå er ikke jeg kjent i distriktet der du bor, men et tips kan være å stikke innom et sted som driver med resirkulering. Hos oss har vi Stene Stål og Veolia. Det er sikker noen i nærheten av deg også. Har du flaks så finner du en tank du kan bruke eller bygge om til skrotpris. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.