joseph Startet 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2011 Hei! Jeg har en Inter 9000 fra 2004, med en yanmar 184 hk. Når jeg marsjer på 10-13 knop så lager båten store bølger. Har snakket med sjefen på Inter der han sier at flaps, er veldig effektiv rundt denne farten. Så mitt spørsmål er, har du bilder eller tegning av en flaps til Inter 9000? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 20.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2011 Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Er det ikke sånn at Inter har laget en fastmontert "skrogforlenger" til disse båtene. Litt mer på midten. Sånn at eventuelle justerbare trimflaps får plass på utsiden.....(?) Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Jeg fikk Inter til å lage et støpt flaps som forlenger skroget med ca 25 cm over. Dette går hele skrogets bredde. Mener de har form til å lage dette fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 21.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 (redigert) Nå er skrogforlenger til Inter 9300 bestillt til 4500 kroner fra INTER TRADING! Ser ikke ut som det er så dyrt heller. Tipper det ikke er så stor forskjell på 9000 og 9300 der. Men prisen hadde dere kanskje snakket om.... Jeg tror jeg har sett bilde av en 9300 med sånn en gang. Husket kanskje litt feil når jeg trodde Bennett trimplan skulle få plass ved siden, jeg vet ikke. Jeg mener det bildet var enten i en annonse på finn.no eller her på Åpent forum. Nå ser jeg at Kodvaag har nevnt bredden: Uansett, i følge Inter Trading så er skrogforlengeren så smal at det er plass til trimflaps Edit: Men du vil sikkert ha enten full bredde eller de trimflapsa i tillegg Redigert 21.Mars.2011 av arnearmoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
joseph Svart 21.Mars.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2011 Jeg har en far som kan lage flaps, men han trenger bilde av en båt som har flaps som går langs hekken på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Mandal Svart 8.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2011 Hei.. Har nettopp montert trimflaps ppåå min inter 9300.. Skar ut plass i den orginale flapsen og flyttet eksosen til midten av båten. Så var det bare å skru trimplanene fra maritim rett på.. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 11.Mai.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2011 Post bilde! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.