pyrre Startet 21.Mars.2011 Del på Facebook Startet 21.Mars.2011 hei! kan noen hjelpe meg med hva denne delen er til? eventuelt et delenummer? bilde: https://baatplassen.no/bildearkiv/29/29178/bilde_del.jpg startet også opp båten her forleden dag, og da var oljetrykksmåleren helt død. noen som vet hva dette skal skyldes. båten har ikke vært startet de siste 5 mnd. Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Hvar lit vansklig å se ka det er, kunne du tatt et bilde lit lengere fra så vi ser kor på motoren den sitter? Jeg har samme motor selv i min draco 1700, kan kansje hjelpe deg med info, skal se om jeg ser denne delen på min motor. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
adeneo Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 (redigert) Blir veldig gjetting med det fantastiske bildet, men jeg ser røret og noen ledninger, og tipper det er rett over starteren, og da er det .......... wait for it ............... akselen til oljepumpen. Det sitter vanligvis bare ett flatt lokk over der, du har en annen variant. Litt lenger mot framsiden av motor sitter også bensinpumpen, som jeg har som sekundærvalg nummer en (altså vill gjetting nummer to), men bensinpumpen ser vel ikke sånn ut hvis ikke jeg husker veldig feil? Sensor for oljetrykk skal vel sitte rett ved siden av oljefilteret, mot fronten av motor, rett under en frostplugg. Redigert 22.Mars.2011 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Kan minne om en oljeutskiller til veivhusventilasjon kanskje? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
HansT Svart 22.Mars.2011 Del på Facebook Svart 22.Mars.2011 Den delen der blir kaldt oljefelle i del katalogen.det er veivhus utluftinga.er ikke helt sikker men mener også at akselen til oljepumpa sitter under der... Sitér dette innlegget Link to post
S.Kantun Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Ser tråden er gammel men det stemmer hansi_ , at du har den der tyder på at du har med en bilmotor og gjøre. På båtmotorene sitter veivhusventilasjonen i toppdekselet, denne gjør samme nytten. Forskjellen i blokka her er at lokket fra båtblokka ikke passer på bilblokka, av den begrunnelse valgte også jeg og montere oljefella i tilleg til veivhusventilasjon i topdekselet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.