Jump to content

hvilken del er dette aq 145

pyrre

Recommended Posts

Blir veldig gjetting med det fantastiske bildet, men jeg ser røret og noen ledninger, og tipper det er rett over starteren, og da er det .......... wait for it ............... akselen til oljepumpen.

Det sitter vanligvis bare ett flatt lokk over der, du har en annen variant.

Litt lenger mot framsiden av motor sitter også bensinpumpen, som jeg har som sekundærvalg nummer en (altså vill gjetting nummer to), men bensinpumpen ser vel ikke sånn ut hvis ikke jeg husker veldig feil?

Sensor for oljetrykk skal vel sitte rett ved siden av oljefilteret, mot fronten av motor, rett under en frostplugg.

Redigert av adeneo (see edit history)
  • 2 år senere...

Ser tråden er gammel men det stemmer hansi_ , at du har den der tyder på at du har med en bilmotor og gjøre. På båtmotorene sitter veivhusventilasjonen i toppdekselet, denne gjør samme nytten. Forskjellen i blokka her er at lokket fra båtblokka ikke passer på bilblokka, av den begrunnelse valgte også jeg og montere oljefella i tilleg til veivhusventilasjon i topdekselet...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...