Norfront Startet 23.Mars.2011 Del på Facebook Startet 23.Mars.2011 (redigert) Jeg hadde tenkt å bruke min iPad (med WiFi - uten innebygget mobiltelefon) med trådøst nettverk i kystnære farvann til sommeren. Nå er der ikke USB-kontakt på iPad'en. Finnes det bredbåndsmodem som kan koples til den brede Apple-kontakten? Har f.eks.ICE noe som passer til den kontakten, eller må jeg gå med WiFi via separat router i båten? Redigert 23.Mars.2011 av Norfront (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 hadde uten tvil bare skiftet til en ipad med det innebygget, altenrativt kan dele det fra din iphone, eller android telefon, evnt pc. egen wlan sender bare for dette blir litt myes tyr Sitér dette innlegget Link to post
Jarege Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 Hei. Jeg bruker ice, jeg bruker pc men det er trådløst nett. Det er veldig greit. Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 23.Mars.2011 Del på Facebook Svart 23.Mars.2011 (redigert) Har ikke sett slike modemer som kan kobles til ipad. ICE har jo en god router med det aller meste innebygget. Den gir også i mange tilfeller bedre dekning enn usb-modemet deres. Redigert 23.Mars.2011 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.