Jump to content

Flaggstang av tre sitter fast


dennrick

Recommended Posts

Dette var frustrerende ifjor - tok inn flaggstanga hver eneste dag jeg var ute - plutselig en dag satt den fast.

Og fast sitter den enda - til tross for at den har ligget på radiatoren og tørket i flere uker.

Makt har så langt ikke funket. Har noen en annen ide? Kan selvsagt sage over stanga og borre ut resten, men da må jeg kjøpe ny.

flaggstang.jpg

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Jeg har faktisk en varmluftpistol i kjelleren - etter oppussing av en gammel kåk !

 

(har forsøkt med oppvarming med vann.... uten hell)

 

Prøver med pistolen nå:-)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Hei gutter !

 

"Fiks" hadde løsningen, og jaggu funket varmluftpistolen fortsatt (oppussingen innebar at jeg sto en sommer uten båt og skrapet gamle lister for maling med pistolen for å bevare stilen i huset)

 

Resultat etter to minutter:

 

flaggstang_2.jpg

 

 

hehe.... Dette forumet får meg til å føle meg dum innimellom, men jeg elsker det !

 

Thanks !

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

Min flaggstang har en metallhylse nederst. Den sitter som f%/( på stangen, men gjør at det aldri er vanskelig å få stangen ut eller inn av stangholderen. Det er sikkert mulig å montere det på din også.

 

Noe alla dette: 103699.jpg

 

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...