FjordHT Startet 25.Mars.2011 Del på Facebook Startet 25.Mars.2011 Sakset temaet fra vg, Norsk familiebåt, bygd av møbeldesigner Kanskje noen av dere er positive til denne, kan være interessant å høre hva dere mener. Jeg kommer ikke til å kjøpe den, jeg venter på at Jan Thomas skal komme med et bidrag som har innebygget hårfønere over alt Sitér dette innlegget Link to post
Norfront Svart 25.Mars.2011 Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Tviler sterkt på om Jan Thomas vet forskjell på forut og akter! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 25.Mars.2011 Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Tviler sterkt på om Jan Thomas vet forskjell på forut og akter! Åå, jeg trodde da han visste hva som var bak.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.Mars.2011 Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Synest det virker genialt. Håper å få anledning å kikke nermere på ein slik ein gang. Eg har lenge lurt på kvifor motorene absolutt skal være inni båten å koste meir. Får ein heil cabin ekstra med motoren bakpå. Servicevennlig er det og Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
chagall Svart 25.Mars.2011 Del på Facebook Svart 25.Mars.2011 Åå, jeg trodde da han visste hva som var bak.... Helt enig med deg Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 26.Mars.2011 Del på Facebook Svart 26.Mars.2011 Må nok noen flere bilder og opplysninger til før en kan ta en skikkelig vurdering på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.