Jump to content

Hvordan vite om Johnson motor er Commercial eller ikke?


DIYglenn

Recommended Posts

Bilder? En Commercial på 25hk fra 2000 har ikke propelleksos og er svartlakkert. Dekselet er hovedsaklig gullfarget, og så står det Commercial selvfølgelig. Selve grearhuset skal kunne deles også mener jeg å huske.

 

Men kan du laste opp et bilde?

-Min båt er så liten og havet så stort.

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Dessverre har jeg ikke tatt noen bilder (båten står 15 mil unna). Har tenkt å bestille div. deler nå slik at jeg er klar til å begynne i mai.

 

Jeg hørte med en som kjente motorene, og han mente at det nå var propelleksos også på commercial.

 

Det står bare "Johnson" på motoren, ikke commercial, dekselet er i standard Johnson gråfarve. Girhuset er helt.

 

I tillegg er det remote styring + elstart, noe jeg har funnet ut det ikke er på Commercial?

 

Dvs. jeg har mest sannsynlig en vanlig Johnson? (tihi..)

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Godt å høre!

 

Forrige eier har pleid den dårlig de siste 3-4 årene. Ser også ut til at ledningen som går inn til temperaturmåleren er ødelagt. :headbang:

 

Jeg håper bare på at det ikke har blitt overoppheting på den. Ser det vel på tennpluggene til neste måned når jeg skal gå over motoren. Den startet fint når jeg kjøpte den i høst, men var ingen kjølestråle - enda en grunn til bekymring.

 

Håper bare det er bagateller...huff...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...