Jump to content

Båtplass på Årnes i Nes kommune.

valvolainen

Recommended Posts

Hei. Vet ikke hva det koster, men her er hjemmesiden dems: http://www.arnesbrygge.no/baatf.php

Ellers vil jeg annbefale deg å ha båten lenger opp slik at du kommer ut på Storsjøen. Med båt på årnes er det jo bare elva mellom Funnefoss og Rånåsfoss og opp til slusa å være Være på. Er nok ikke mye båtliv utpå der tror jeg.

På Storsjøen er det en del båter og liv. Du finner båtforeninger på oppstad (sør-odal båtforening) og på Sand (sand båtforening). På sand koster en plass ca 10000 i innskudd og 750 i årsavgift.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Hm, jeg har ikke tenkt på at det kanskje ikke er så mange plasser å reise på Årnes. Mulig man skulle tenke på storsjøen ja, men jeg lurer på om ikke jeg vil ha den i umiddelbar nærhet i sommer, da den ikke har vært på vannet på 5-6 år... Trenger litt kjærlighet i sommmer:-) Men storsjøen til neste år høres veldig flott ut, så fint ut der oppe.

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...