Donald Duck Startet 29.Mars.2011 Del på Facebook Startet 29.Mars.2011 (redigert) Hvilken styresnekke bør jeg velge til en 9,9 yamaha? Redigert 29.Mars.2011 av Donald Duck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Mars.2011 Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Den billigste Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 29.Mars.2011 Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Hehe. Det er bare å stikke nesa innom maritim eller lignende og plukke opp styring. Tror du burde havne på noe over 1000 for snekke plus kabel. Også må du ha ombyggingssett til motoren om det ikke er fra før. Ca 1000 for den til sport, husker ikke i hodet på vanlig:) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 29.Mars.2011 Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 http://www.maritim.no/motor-styring/styring/mekanisk-styring_3/multiflex-styresnekke-lite-55-t-67- Sitér dette innlegget Link to post
Donald Duck Svart 29.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Tusen takk ;) Sitér dette innlegget Link to post
Donald Duck Svart 29.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Hva kommer hele pakka på da. Med ombyggingssett og diverse? Sitér dette innlegget Link to post
Nightlife Svart 29.Mars.2011 Del på Facebook Svart 29.Mars.2011 Det kommer ann på hva du har. For komplett fjernstyring (dvs. styring + gass/gir) trenger du følgende biter: - Styresnekke - Kabel til styresnekke (denne heter M58) - Ratt - Ombyggingssett til motor - Kontrollboks - Kontrollkabler (såvidt jeg husker heter Yamaha sine c2 eller c8, der c8 er litt kraftigere men prisforskjellen er veldig liten) - Fungerende løsning med dødmannsknapp Den eneste prisen jeg husker i hodet er at ombyggingssett til 9,9 4t sport ligger på ganske nøyaktig 1000 kroner, og er semi-klønete å montere. Ikke vanskelig, men litt langtekkelig om du ikke er så vant til å skru. Trekk fra hva du har / ikke skal ha og plukk opp resten på maritim:) Sitér dette innlegget Link to post
Donald Duck Svart 30.Mars.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2011 Takk takk jeg skal kjøpe det om noen år. Bare lurte på hva det kostet og hvor jeg fikk tak i det;):)båt=(l) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.