Jump to content

Flowchart for Garmin GPSmap 526


jsw

Recommended Posts

Kjøpte en Garmin GPSmap 526s i fjor sommer hos Seatronic. Der fikk jeg skikkelig god service og hjelp med oppsett og bruk! Det de imidlertid ikke kunne hjelpe med da produsenten ikke hadde laget det, var et Flowchart for enheten. Menysystemet er et konglomerat av undermenyer og nye undermenyer. Greit nok, men å huske alt dette, særlig fra år til år, det er ikke så enkelt, nei. Så jeg lagde meg like godt et flowchart selv. Fant et bra verktøy i Excel; skikkelig profft var det :smiley:

Jeg har fått så mye hjelp og veildening her på forumet at det kunne værte hyggelig å prøve å gi noe tilbake. Derfor tenkte jeg helt enkelt at flere kanskje kunne kanskje ha glede av dette, så her er det jeg satte sammen. Jeg tar selvfølgelig alle mulige forbehold om feil.... :tongue: :

HOME-delen

Navigasjonskart-delen

Navigatør 3D - delen

Fiskekart-delen

Fiskekart 3D-delen

3D perspektiv-delen

 

Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe)

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...