Jump to content

Navman 3100 kombiinstrument virker ikke

Astor

Recommended Posts

Jeg har et kombiinstrument NAVMAN 3100 som har tatt kvelden. Jeg måler 12 volt inn til instrumentet men det viser ikke liv.

Repeaterinstrumentet oppe virker men viser ingen verdier fra hovedinstrumentet. Er det noen som har et slikt liggene? Er dette å få kjøpt i dag?

Evnt, Hva kan feilen være?

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hei.

Jeg hadde navman dybdemåler i snekka som tok kvelden sist sommer. Fikk tips her på BP om hvem som var importør og kontaktet dem via et skjema på nettet. Videre sendte jeg inn instrumentet for sjekk/rep.

Intrumentet mitt lot seg ikke reparere, men fikk tilbud på nytt. Det kostet 1800 kr og var identisk i form så det passet rett i det gamle hullet på dashbordet.

Syns 1800 kr var helt greit for ekkolodd, særlig når det passet i de gamle festene. Plug and Play.

Jeg er på mobilen må, men kan finne link når jeg kommer hjem. Eller du finner det sikkert ved å søke blandt tidligere tråder.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...