Bluskies Startet 1.April.2011 Del på Facebook Startet 1.April.2011 (redigert) Hei. Første post her inne :-) Jeg har en Plastimo manuell lensepumpe. Den er stor sort og med løst metallhåndtak (single action), sikker 30 år gammel. Den ligner på en Henderson Mk V i utseende. Håndtaket stikkes inn i en liten sort plastarm inne i pumpen, denne knakk og nå lurer jeg på om det finnes noen forhandler som leverer reservedeler til slikt. Redigert 1.April.2011 av Bluskies (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bluskies Svart 4.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2011 Sitér dette innlegget Link to post
argghhh Svart 4.April.2011 Del på Facebook Svart 4.April.2011 Er kanskje like greit og sette inn en ny en lensepumpe Sitér dette innlegget Link to post
Bluskies Svart 5.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2011 (redigert) Takk for svar Jo, ser den, men vet ikke om Plastimo lager disse lenger og hadde lyst til å unngå å bruke 2000 kr på en ny Hendersonpumpe når jeg i tillegg får utgiftene ved å montere to elektriske pumper $$$ Redigert 5.April.2011 av Bluskies (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.