Jump to content

Tohatsu 25HK ca 2006, klikkelyd i fri, hvordan justere?


ocvmelbye

Recommended Posts

Hei

 

Girene på min Tohatsu 25 HK to takts motor er kommet litt ut av stilling. Det kommer en klikke lyd når den står i fri og har vært i kontakt med en forhandler og fått vite hvordan jeg kan gjøre det. Jeg har ingen erfaring med å skru girkasser, men om det ikke er så vanskelig skal jeg få det til.

 

Er dette noe dere anbefaler og gjøre på et verksted eller er det så lett at jeg kan gjøre det selv? Jeg er ikke helt sikker på om motoren min har fylt 5 år enda, så kan dette være en reklamasjonssak?

 

Takk for svar!

Link to post
Share on other sites

Nei, det har ikke noe med wiren og gjøre desverre. Da hadde det vært en smal sak. Denne motoren har ingen justering av girene på stammen, så jeg må opp med undervannshuset. Det jeg egentlig lurer på er hva er det som møter meg om jeg åpner opp det. Er det noe å stille kjapt på der? Eller må du være rakketforsker for å få det sammen igjen?

 

Takk for svar!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...