lykkelig eier Startet 2.April.2011 Del på Facebook Startet 2.April.2011 hei har oljet teaken på dollbord og badeplattform det ble gjort ifjor jeg etter en stund så jeg at jeg har kommet bort på gelcoaten det vises spesielt når det har regnet eller etter en stund etter vask,har prøvd å få det av med rubbing og div produkter løser seg ikke av!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 prøvd aceton? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 hehe, kjenner til det der.. og du gjør det bare førte året :) aceton tar det.. Sitér dette innlegget Link to post
JensKH Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 Jeg har hatt samme problemet. Jeg har vasket med vaskemiddel, saltsyre og rødsprit, og rubbet og rubbet. Til slutt fikk vi av det meste vha rubbing, men det var litt av en jobb. Sitér dette innlegget Link to post
lykkelig eier Svart 2.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2011 takk for det skal prøve imorgen den dag Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 (redigert) rødsprit, sylskap kniv, stø hånd og masse tid så blir det bra Redigert 2.April.2011 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 Tar det greit bort med Autosol. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Mouche Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 Har også erfart at det går vekk greit med bruk av Autosol, men lurer på om ikke det skyldes at båten har vært godt godt beskyttet med voks. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
John N Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 Hugo tar det og. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.April.2011 Del på Facebook Svart 2.April.2011 kom på at det var teknisk sprit jeg brukte.. kan ikke huske at jeg synes det var særlig tidkrevende.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.