Jump to content

Styrekonsoll i GH 11, hvordan feste den til dørken?

Mats-gh11

Recommended Posts

Er det dobbelt skrog på båten din, så kan du gjøre som jeg gjorde med with'en som jeg har.. Her er ihvertfall et litt dårlig forsøk på å tegne en tegning til deg..

festingavrattkonsoll.jpg

limte fast lekter på dørken med sika og skrudde de fast med skruer som gikk ca 6-7 mm igjennom lekten. Skrudde så veggene fast i sidene på lektene. lagde konsollen for snart 13 år siden og den er like god fremdeles..

KMV (With) 320 dromedille m/20hk johnson

Sandvik 22 m/ AQ225F og VP 280 SP

Eg har brukt ein liknande metode som Omegaen beskriv, berre eg brukte vinkeljern i staden for lekter. Eg skrudde og limte fast (med sikaflex) 6 sånne til dørken. Konsollen festa eg så til vinkeljerna med 10 mm boltar gjennom det store holet i midten på beslaga, og så ein mutter på innsida. Eg brukte 2 framme, 2 bak og 1 på kvar side, men akkurat korleis ein fordeler desse kjem jo litt ann på korleis konsollen ser ut.

Dersom eg skulle gjort dette på nytt i dag ville eg ha droppa skruene og erstatta sika'en med epoxy. Då slepp ein å uroe seg for om skruehola er tette eller ikkje. Er rimeleg sikker på at det vert sterkt nok med kun epoxy. Eg limte nemleg fast to fester til ei batteristropp på denne måten, og dei vart så solide at eg er overbevist om at viss eg prøver å løfte båten etter dei så kjem dørken til å ryke før limfuga... :eek:

Lagt til:

For at limfuga skal bli så sterk må ein sjølvsagt vere nøye med avfetting/vasking, og så pusse dørken litt med grovt sandpapir for at limen får betre feste.

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

• 6 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...