Jump to content

Seriøse Volvo forhandlere, finnes de ???


Sydvesten

Recommended Posts

Er det noen her som kjenner til noen Volvo Penta forhandlere som tar seg bryderiet med å svare kunder på mail. Har nå sendt mail til min lokale purser på Stathelle, med en enkel pris forespørsel på noen Volvo deler, hadde til og med delenummeret til Volvo. Men det ser ikke ut som om Lyche gidder å svare meg.. Det dreier seg jo ikke om de helt store beløp, men rundt 10 høvdinger blir det nok....

 

Takknemelig for svar, hvis det er noen som kjenner til noen forhandlere som gidder å svare på mail forespørsler.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Takker alle sammen, tar kontakt med padda i morgen. Hadde helt glemt de ennå de ga meg god service når jeg bodde i Oslo, engang  forrige årtusen.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Er det noen her som kjenner til noen Volvo Penta forhandlere som tar seg bryderiet med å svare kunder på mail. Har nå sendt mail til min lokale purser på Stathelle, med en enkel pris forespørsel på noen Volvo deler, hadde til og med delenummeret til Volvo. Men det ser ikke ut som om Lyche gidder å svare meg.. Det dreier seg jo ikke om de helt store beløp, men rundt 10 høvdinger blir det nok....

 

Takknemelig for svar, hvis det er noen som kjenner til noen forhandlere som gidder å svare på mail forespørsler.

Hei, har du prøvd Per Svein Iglebekk i Kr.san. Han sies å være en sann guru på område, med enorm erfaring både når det gjelder bil og båt motorer og deler. Importerer en del fra Sverige, og restaurerer selv, med god kunnskap :wink:

Bare et tips, vet han har vært nevnt før

Link to post
Share on other sites

Jeg har nå funnet en forhandler som er meget bra takket være gode tips her på siden. Padda hadde en meget bra side, tastet inn delenummeret og fikk opp prisen og om det var lagervare eller ei.

 

Dette var et meget godt tips som jeg takker og bukker for  :yesnod:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...