_Kaia_ Startet 3.April.2011 Del på Facebook Startet 3.April.2011 Hvor får jeg tak i verktøy for å løsne rormutter på Bavaria seilbåt ? Avstand mellom tappene er ca 55 mm Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 3.April.2011 Del på Facebook Svart 3.April.2011 Du bør vel først undersøke hos forhandler av båten, eller ta en tur til TOOLS eller andre som driver med verktøy. Tror ikke biltema er stedet for slikt. Du kan jo lage det selv også hvis du har mekanisk innteresse. Sitér dette innlegget Link to post
ergot Svart 3.April.2011 Del på Facebook Svart 3.April.2011 Blir di for små disse til di store vinkelsliperene? Hvis jeg forstår bildet rett. Sitér dette innlegget Link to post
s/y UT-sia Svart 3.April.2011 Del på Facebook Svart 3.April.2011 Heisan På linken nedenfor (håper jeg) ser du hvordan Lunde Båt gjør dette. Link rormutter Sitér dette innlegget Link to post
_Kaia_ Svart 3.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2011 Takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
_Kaia_ Svart 9.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2011 Jeg tok noen bilder når jeg hadde av roret, dette er av en Bavaria 30 Cruiser. Verktøy for å stramme mutteren bestillte jeg på 'Tools' Den heter "STIFTNYCKEL 759-8" Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 9.April.2011 Del på Facebook Svart 9.April.2011 Flott innlegg Varan. Hvordan fikk du ut roret? Gjorde du det under selve løftet? Sitér dette innlegget Link to post
_Kaia_ Svart 11.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2011 Med den dype standarkjølen (1.85) så er det bare å sleppe ned roret når den står i krybba. Jeg lagde en støtte som roret hvilte på mens jeg skrudde av mutteren, slik at jeg kunne gå ned og hjelpe å ta ned roret. Det gikk helt problemløst å sette det på plass igjen også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.