Jump to content

Askeladden 585 freestyle erfaringer!


nani17

Recommended Posts

Askeladden er jo utmerkete båter, og 585 er intet untak. Den er jo modellen før 605 Explorer kom på markedet. Minuset, sett i fra mitt ståsted er motoren. En 10 år gammel Optimax er vel ikke akkurat "drømmemotoren", i tillegg bråker den noe forferdelig. Tror nok jeg ville vurdert andre objekter.

Link to post
Share on other sites

Hmm, er virkelig optimax så dårlig?

 

Så du mener jeg bør se på noe annet? Har ikke sett noen Askeladden 585 med andre motorer enn optimaxene. :nonod:

Nei, jeg sier ikke at Optimax er noen dårlig motor, bare man er nøye med hva slags stand/vedlikehold som er gjort med motoren, som tross alt er 10 år gammel.Har selv hatt en 90 Optimax på en Askeladden 525, og det var en veldig sprek og forholdsvis stillegående motor. 135 hesteren til Optimaxen er en annen motor som sikkert er sprek nok, men har et helt annet støybilde kontra f.eks 90 hesters motoren.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...