Jump to content

Hvilke marine motorer blir bruk i andre applikasjoner og hvilke


Birchwood 320

Recommended Posts

Ja som overskrift sier.

Feks

Ford 2704 Hvilken annen applikasjon =

Volvo 40 serie annen applikasjon =

 

Osv.

Er det mulig å lage en oversikt over dette. Med tanke på deletilgang og pris eg lurer på dette altså

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Jeg tror dette vil bli en uoverkommelig stor oppgave. En standard motor kan komme i et stort antall utgaver, og bli brukt i bil, båt og industrimotorsammenhenger. Samme motor kan være marinisert av mange forskjellige, og med ulike løsninger og modifikasjoner. Så da vet du ikke hvilke deler som eventuelt er like, selv om basismotoren er lik. Men hvorfor vil du egentlig vite dette? De aller fleste skifter aldri annet på sin dieselmotor enn filtre, reimer og impellere, og dette er jo ikke deler som man trenger å kjøpe originalt...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Egentlig bare veldig nyskjerrig. hihi.. Feks så veit eg at mine Ford 2704 også har stått i lastebil men hvilken. Hvilke marinisering er ikke det eg var etter men gjerne modifikasjoner. Gløding på Ford for eks. ER det mulig å få till. osv

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...