Birchwood 320 Startet 4.April.2011 Del på Facebook Startet 4.April.2011 Ja som overskrift sier. Feks Ford 2704 Hvilken annen applikasjon = Volvo 40 serie annen applikasjon = Osv. Er det mulig å lage en oversikt over dette. Med tanke på deletilgang og pris eg lurer på dette altså Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
index Svart 4.April.2011 Del på Facebook Svart 4.April.2011 Jeg tror dette vil bli en uoverkommelig stor oppgave. En standard motor kan komme i et stort antall utgaver, og bli brukt i bil, båt og industrimotorsammenhenger. Samme motor kan være marinisert av mange forskjellige, og med ulike løsninger og modifikasjoner. Så da vet du ikke hvilke deler som eventuelt er like, selv om basismotoren er lik. Men hvorfor vil du egentlig vite dette? De aller fleste skifter aldri annet på sin dieselmotor enn filtre, reimer og impellere, og dette er jo ikke deler som man trenger å kjøpe originalt... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Birchwood 320 Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Egentlig bare veldig nyskjerrig. hihi.. Feks så veit eg at mine Ford 2704 også har stått i lastebil men hvilken. Hvilke marinisering er ikke det eg var etter men gjerne modifikasjoner. Gløding på Ford for eks. ER det mulig å få till. osv Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.