glalaksen Startet 5.April.2011 Del på Facebook Startet 5.April.2011 Overskriften sier vel det meste av det jeg lurer på nå. Hva er reglene for å eie og bruke vhf om bord i båten?. Jeg har ikke rotet meg til å ta vhf kurset enda, men har to stk vhf ombord i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Aldebaran Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 (redigert) Reglene er enkle: Du har lov til å eie en VHF, men du har ikke lov til å installere og ta i bruk uten konsesjon. Oppfordrer deg til å ta et kurs og skaffe deg sertifikat og en konsesjon. Redigert 5.April.2011 av Aldebaran (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kvalvåg Svart 5.April.2011 Del på Facebook Svart 5.April.2011 du må ha konsesjon fra Telenor for å bruke vhf. Den får du når du har avlagt eksamen. Står litt om det her: https://baatplassen.no/i/topic/21957-vhf-kurs/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.