Jump to content

Hvilken propell produsent anbefales, jeg skal ha ny


SandAnker

Recommended Posts

Det finnes jo flere forskjelige produsenter av propeller,

for mitt vedkommende skal en S8-18 Skew-Back være beste løsning.

 

Men produsent? er det sleipner som er best, Mikado eller Michigan,

eller hva er forskjellen på de forskjellige produsentene er vel mere riktig og si...

 

gode råd motas med takk, og hvor anbefales det og kjøpe propell?

Link to post
Share on other sites

Mikado er vel en rimelig og bra propell... kommer jo litt an på hvilken båt det skal på da... Selv hadde jeg firebladers Mikado 4 blads på gammel Sea Ray'en og de funket bra som bare det.. Maritim selger de(eller solgte de iallefall), og de regner også ut størrelsen..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...

Hei, ett lite tips, har nettopp fått den nye propellen min, det er en michigan 18x22 DQX 4 bladet propeller. Denne bestilte jeg fra USA, brukte jetcarrier til frakt og hele prosessen tok ca 3 uker fra bestilling til den var i postkassa. Og ikke minst, med boring, frakt, moms og alt kom den på 5000,-. En meget ok pris i forhold til i norge. Propellen ble bestilt hos http://www.deepblueyachtsupply.com :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...