sjonkel Startet 7.April.2011 Del på Facebook Startet 7.April.2011 Først... i 2010 prøvde jeg å bestille et par service folk for å ta på drevet mitt pluss sjekke en lekkasje i drevet. De lovet å komme i løpet av mai... etter 4-5 purringer og 6 uker senere måtte jeg få tak i en annen servicefyr fra ugland.no (småbåt avdeling) .. All honør til disse som kom asap !! Båten kom dermed ALT for sent på vannet (langt uti Juni). Da disse (ugland.no) tok vinterservicen i fjor høst oppdaget de en lekkasje på det som kanskje kan se ut som en plugg på høyre side av motoren. Dette var noe ikke de kunne gjøre noe med, å sa jeg måtte få tak i autorisert Volvo Penta service folk for å se på denne lekkasjen. Klok av skade ringte jeg ekstra tidlig i Januar til Sør Marine for å se om jeg kunne få en time i februar/Mars for å fikse dette. Fikk beskjed at det var litt tidlig, men hvis jeg ringte i begynnelsen av april så skulle de få ordnet det. Kontaktet de igjen nå som jeg fikk beskjed om, og fikk da beskjeden at de ikke har tid til å se på lekkasjen !!! Hva skal jeg gjøre nå som de eneste som er godtkjent på Volvo Penta aldri holder det de lover og aldri kommer? Noen som vet om det er noen vet om noen VP service i lillesand/Kr.Sand? -Joda 7900 m/VP TAMD 40 (163HK). Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Ugland.no? Er det Nymo du mener? Jeg kan ikke forstå at de ikke kan fikse sånt. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørnar A Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 (redigert) Hei, du har VP service i Kristiansand. Her har du telefonnummeret og navnet. Kristiansand Båt og Motor AS Andøyveien 27, 4623 Kristiansand S Pb. 4623, 4623 Kristiansand S 38 05 81 00 Jeg har ikke brukt de, men det er de som jobbet på gammle Sylinderservice. Redigert 7.April.2011 av Bjørnar A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Er jo Kristiansand båt og motor på Andøya. Nyoppstartet etter at Sylinderservice gikk konk. Ser ut som de forhandler VP som tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 (Riktig - Det var Nymo) Ringte Kr.sand Båt og motor og de kunne faktisk gi meg en TIME i begynnelsen av mai. (ikke som Sør Marine som sier først vi kommer når vi har tid og som til slutt avviser deg). -R. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Er ikke Sør Marine også konk etter Johs Lunde konkursen?? Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 7.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2011 Er ikke Sør Marine også konk etter Johs Lunde konkursen?? Næ.. de lever i beste velgående de.. -R. Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Hørte også at de var konkurs. Mulig noen som farer med noe villedende informasjon. For det er han som holder til på Skilsø vi snakker om her?? Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 Sør Marine på Færvik.. Tja.. en konkurs i AS i februar, og et personlig firma lever videre.. Søk på Sør Marine på Brreg.no Orgnr Navn Poststed 984070071 SØR MARINE SERVICE AS 4818 FÆRVIK 996594653 SØR MARINE SERVICE AS KONKURSBO 4818 FÆRVIK 984980841 SØR MARINE Svein Lavrantsen 4818 FÆRVIK Sitér dette innlegget Link to post
norflyer Svart 7.April.2011 Del på Facebook Svart 7.April.2011 En rytter av det gamle slaget.. Hehe Men da er det hvertfall mulig å få deler til den gamle grønne fremdeles. Så det er jo bra. Har fått OK service de gangene jeg har vært hos han. Men han har vel litt mye å gjøre til tider.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.