Jump to content

Begynner å bli lei Sør Marine Båtservice - Arendal


sjonkel

Recommended Posts

Først... i 2010 prøvde jeg å bestille et par service folk for å ta på drevet mitt pluss sjekke en lekkasje i drevet. De lovet å komme i løpet av mai... etter 4-5 purringer og 6 uker senere måtte jeg få tak i en annen servicefyr fra ugland.no (småbåt avdeling) .. All honør til disse som kom asap !! Båten kom dermed ALT for sent på vannet (langt uti Juni).

 

Da disse (ugland.no) tok vinterservicen i fjor høst oppdaget de en lekkasje på det som kanskje kan se ut som en plugg på høyre side av motoren. Dette var noe ikke de kunne gjøre noe med, å sa jeg måtte få tak i autorisert Volvo Penta service folk for å se på denne lekkasjen.

 

Klok av skade ringte jeg ekstra tidlig i Januar til Sør Marine for å se om jeg kunne få en time i februar/Mars for å fikse dette. Fikk beskjed at det var litt tidlig, men hvis jeg ringte i begynnelsen av april så skulle de få ordnet det. Kontaktet de igjen nå som jeg fikk beskjed om, og fikk da beskjeden at de ikke har tid til å se på lekkasjen !!!

 

Hva skal jeg gjøre nå som de eneste som er godtkjent på Volvo Penta aldri holder det de lover og aldri kommer?

 

Noen som vet om det er noen vet om noen VP service i lillesand/Kr.Sand?

 

-Joda 7900 m/VP TAMD 40 (163HK).

Link to post
Share on other sites

Sør Marine på Færvik.. Tja.. en konkurs i AS i februar, og et personlig firma lever videre..

 

Søk på Sør Marine på Brreg.no

 

Orgnr Navn Poststed

984070071 SØR MARINE SERVICE AS 4818 FÆRVIK

996594653 SØR MARINE SERVICE AS KONKURSBO 4818 FÆRVIK

984980841 SØR MARINE Svein Lavrantsen 4818 FÆRVIK

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...