Jump to content

Neptim 8000. Noen med erfaringer?


Sande(vestfrold)

Recommended Posts

Heisan!

 

Jeg er Neptim-eier og er meget godt fornøyd med båten. Det spesielle med denne båten er jo hvor utrolig romslig den er i forhold til dens egentlige størrelse.

Man kan jo faktisk være et par små familier på overnattingstur.

 

Er det noe spesielt du lurer på?

Link to post
Share on other sites

Heisann.

 

Dette var morsomt. Kanskje du vil utveksle litt bilder. Jeg har en Neptim med motor ifra 2007, en Steyr 144 hk. Mail adr min er hegeveg@hotmail.com. Supert om du sender noen bilder, så kan jeg sende av min om du vil. Artig å se hvordan løsninger på forskjellige ting andre har. Hva synes du om hvordan båten oppfører seg i sjøen??

 

Vegard :flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Det har vært skrevet en del i tidligere tråder her på BP om hvordan Neptim'en oppfører seg på havet.

Den liker minst å få sjøen bakfra, da blir den "nervøs" og en må ratte en del. Med været forfra oppfører den seg meget bra, og tåler vel det meste.

Selv har jeg vært ute i forykende uvær hvor det var meldt sterk kuling styrke 20. Jeg ønsker ikke å oppleve det en gang til, men båten taklet det forbausende bra.

 

Vi stortrives med båten, ikke minst fordi vi ennå får med vår yngste sønn, og han har da med seg sin kjæreste.

De har eget rom i aktercabinen hvor de kan få være for seg selv.

 

Sande, har sendt deg et par bilder av båten min innvendig...

Link to post
Share on other sites

Det stemmer. Men nå er den ikke til salgs lenger, kan ikke risikere å bli sittende uten båt nå når sesongen begynner.

 

Hadde lyst på en med litt mer fart, for vi flytter oss over lange avstander gjennom hele sommeren, men har innsett at for å få tak i noe med samme standard og plass, så må vi så høyt i pris.

 

Vegard :flag_bp:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...