Erik Startet 8.April.2011 Del på Facebook Startet 8.April.2011 Hei. Drar på årets første overnattings tur til helga , og trenger å få fyllt vanntanken. Men hverken Vassøy bunkring eller Lundsvågen hadde kobblet til vann enda da jeg sjekket det. Er det noen som vet hvor mann kan få fyllt vann i Stavangerdistriktet denne helga ? Ligger på Hundvåg og seiler sannsynligvis nordover evt ut til Kvitsøy i helga. Vil ligge på landstrøm så tidlig i sesongen. Regner med man får strøm der det pleier være strøm selv om det er før påske ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Gunda Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Hei ! Du kan fylle tanken i Hillevågsvannet Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Hei ! Du kan fylle tanken i Hillevågsvannet Har aldri vært inne i Hillevågsvannet. Hvor er vannfyllingen henne der? PS : Jeg har seilbåt, så jeg kommer ikke under brua. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
haugi Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Trenger ikke gå under brua for å komme til marinaen der:) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Trenger ikke gå under brua for å komme til marinaen der:) Flott. Får vel ta en tur dit da hvis det ikke er noen av havnene nordover som har koblet på vann enda (Som Kvitsøy/Østhusvik/Finnøy/Fister/Helgøysund etc) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sylvester Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Men hverken Vassøy bunkring eller Lundsvågen hadde kobblet til vann enda da jeg sjekket det. Vassøy bunkers har vel vann i åpningstiden? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2011 Vassøy bunkers har vel vann i åpningstiden? Tidligere åtr har det vært vann hele døgnet. Nå var det ikke vann i kranen, og ikke slanger koblet på heller, så jeg tror det bare er for tidlig i sesongen. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sylvester Svart 8.April.2011 Del på Facebook Svart 8.April.2011 Nå var det ikke vann i kranen, og ikke slanger koblet på heller, så jeg tror det bare er for tidlig i sesongen. De åpner for vannet inne Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.