Erik Startet 8.April.2011 Link til dette innlegget Startet 8.April.2011 Hei. Drar på årets første overnattings tur til helga , og trenger å få fyllt vanntanken. Men hverken Vassøy bunkring eller Lundsvågen hadde kobblet til vann enda da jeg sjekket det. Er det noen som vet hvor mann kan få fyllt vann i Stavangerdistriktet denne helga ? Ligger på Hundvåg og seiler sannsynligvis nordover evt ut til Kvitsøy i helga. Vil ligge på landstrøm så tidlig i sesongen. Regner med man får strøm der det pleier være strøm selv om det er før påske ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Gunda Svart 8.April.2011 Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Hei ! Du kan fylle tanken i Hillevågsvannet Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Gunda skrev On 8.4.2011 at 11.38: Hei ! Du kan fylle tanken i Hillevågsvannet Har aldri vært inne i Hillevågsvannet. Hvor er vannfyllingen henne der? PS : Jeg har seilbåt, så jeg kommer ikke under brua. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
haugi Svart 8.April.2011 Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Trenger ikke gå under brua for å komme til marinaen der:) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 haugi skrev On 8.4.2011 at 13.20: Trenger ikke gå under brua for å komme til marinaen der:) Flott. Får vel ta en tur dit da hvis det ikke er noen av havnene nordover som har koblet på vann enda (Som Kvitsøy/Østhusvik/Finnøy/Fister/Helgøysund etc) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sylvester Svart 8.April.2011 Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Erik skrev On 8.4.2011 at 10.12: Men hverken Vassøy bunkring eller Lundsvågen hadde kobblet til vann enda da jeg sjekket det. Vassøy bunkers har vel vann i åpningstiden? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Erik Svart 8.April.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Sylvester skrev On 8.4.2011 at 17.46: Vassøy bunkers har vel vann i åpningstiden? Tidligere åtr har det vært vann hele døgnet. Nå var det ikke vann i kranen, og ikke slanger koblet på heller, så jeg tror det bare er for tidlig i sesongen. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Sylvester Svart 8.April.2011 Link til dette innlegget Svart 8.April.2011 Erik skrev On 8.4.2011 at 19.30: Nå var det ikke vann i kranen, og ikke slanger koblet på heller, så jeg tror det bare er for tidlig i sesongen. De åpner for vannet inne Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.