kibo Startet 9.April.2011 Del på Facebook Startet 9.April.2011 Har fjernet dekaler på skutesidene, og nå lurer jeg på hvordan jeg får utjevnet dagens skrogfarve og den som dukket opp da dekalene ble fjernet. Har vasket med sirius, rubbet og polert. men fortsatt er det forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 9.April.2011 Del på Facebook Svart 9.April.2011 Det er solen, som har bleket skroget ditt. Uten å være ekspert, tror jeg det eneste å gjøre er å slipe ned der hvor du ikke har dekaler, så rubbe og polere til det er blankt. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Junke Svart 11.April.2011 Del på Facebook Svart 11.April.2011 Hva med å sette på nye dekaler der de gamle stod? Dette forutsetter selvsagt at du fjernet de gamle for at de var stygge, og at du får tak i nye! Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.April.2011 Del på Facebook Svart 11.April.2011 Har fjernet dekaler på skutesidene, og nå lurer jeg på hvordan jeg får utjevnet dagens skrogfarve og den som dukket opp da dekalene ble fjernet. Har vasket med sirius, rubbet og polert. men fortsatt er det forskjell. Det er jo "originalfargen" som dukker frem under dekoren og den får du aldri frem på flater som har vært utsatt for sollys gjennom noen år. Jeg har hatt tilsvarende på båt og har ikke sett at rubbing har gjort forskjellen mindre. Du må nok la tiden og solen arbeide så vil det jevne seg ut etter noen år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.