Goldie Startet 11.April.2011 Del på Facebook Startet 11.April.2011 Det er like før sjøsetting av en 2005 Skorgenes Sonic som ble kjøpt i fjor. Har oppdaget en spesiell zinkanode som er montert under badeplattformen. Denne er ikke å få kjøpt hos noen av de vanlige kjedene som forhandler båtutstyr. Kan noen med tilsvarende båt gi meg et tips om hvor disse zinkene kan kjøpes? Zinken er 10x20 cm med to hull med 11 cm mellomrom mellom hullenes senter. Veldig takknemlig for tips slik at påsketuren ikke går i vasken. Jeg får ingen respons når jeg forsøker å kontakte Skorgenes. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.April.2011 Del på Facebook Svart 11.April.2011 (redigert) Sikker på at det ikke er en Dynaplate da? Har aldri sett sinkanoder i den størrelsen/fasongen før.... Redigert 11.April.2011 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Goldie Svart 11.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2011 Det skal væøre en zinkanode. Tok med det brukte eksemplaret til Lasa AS og fikk bekreftet at det var en zinkanode som deres produsent laget for noen år siden, men som nå var gått ut hos dem Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 11.April.2011 Del på Facebook Svart 11.April.2011 Zink er zink, du kan vel bruke no mer standard vare. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Dreamer Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 Zink er zink, du kan vel bruke no mer standard vare. Du kan bruke en hvilken som helst sinkanode av tilsvarende størrelse (vekt). Da blir det også enklere neste gang du skal skifte .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.