Jump to content

Medlem nummer 500


Batdilla

Recommended Posts

Bilde Klokken 16:48 mandag 24. februar meldte medlem nummer 500 sin ankomst her på baatplassen.no. Statistikken viser at antall medlemmer stiger jevnt og trutt. Oktober 2002: 82 nye, november 2002: 82 nye, desember 2002: 68 nye og januar 2003: 87 nye. Vi har innhentet litt opplysninger om medlem nummer 500 for å gi dere et lite inntrykk av dennes båtinteresse. Dette er hva vedkommende sier om seg selv:

 

Jeg har en hollandsk stålbåt på 38 fot. 1979 mod. Motoren er en Fiat Iveco 125Hk. Båten ble kjøpt i mai 2002. Min båtkarriere startet for snart 10 år siden med ei 23 fot Sagen snekke. Etter noen år så solgte jeg denne til fordel for en 21 fot Bayliner Trophy som jeg hadde frem til mai 2002. For å få barna med på turer så fant vi ut at de måtte få litt større tumleplass. I Baylineren, som ble brukt til små fisketurer og transport fra A til B, måtte de stort sett sitte i ro og holde seg fast. Sommeren 2002 var vi på ferie i Ryfylkefjordene og barna trivdes kjempebra. Det var en stor overgang fra Baylineren som gikk 40 knop til Stålbåten som marsjer med 7-8 knop (men hvem har det travelt på sjøen?). Brukernavnet mitt "Mirador" er forøvrigt det samme som navnet på båten min og det betyr visst noe sånt som utsiktsplass på spansk.

 

Vi avslutter denne omtalen med å ønske medlem nummer 500 hjertelig velkommen på baatplassen.no og legger ved et bilde som viser medlemmet på sjøen i sin Mirador.

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...