Nispen Startet 12.April.2011 Del på Facebook Startet 12.April.2011 Min gamle (89) Volvo Penta Aq31Ad soter unormalt mye, trekker inn i båten sort sot overalt. Noen kloke hoder mener dette må skyldes dysene ? Gode råd ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 tett luftfilter eller dårlige dyser tenker jeg. Ser du noen forskjell på sotingen på ulike turtall? Sitér dette innlegget Link to post
Nispen Svart 12.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2011 Vanskelig å se, men det er nok mest på lave turtall. Prøver luftfilter først siden det er det enkleste ! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 kan også være at du har fått på noe god og feit diesel på tanken kanskje? Men jeg tror nok mest på dyser som er litt slitte Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 12.April.2011 Del på Facebook Svart 12.April.2011 ....eller ei dieselpumpe som bør justeres noe? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.