Jump to content

Hvor mye bør det koste???


jonsverre

Recommended Posts

Spørsmålet reiser flere nye spørsmål, først og fremst hva du skal bruke den til:

 

Har du en samme sorten, og ønsker denne som delemotor?

Er den helt komlett, og følger noe ekstra med, av typen propellutstyr, instrumentering, etc?

Skal du bruke den i båt, så spørs det om du kan ta overhalingsjobben selv og om du monterer den selv?

 

Uansett; det kan ikke bli så mange kronene, rent intuitivt ville jeg nok si "mindre enn 10 kroner kiloen...."

 

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

:sad:

 

Jeg var inne på samme tanke. - Kjøpe brukt salvannskjølt fra åttitallet.  Alle jeg så på gikk jo, men saltvann er jo ikke akkurat legende på en motor, så jeg kom til at arbeidet med å montere ut den som satt i båten, for å montere inn igjen en som var omtrent like gammel ikke ville svare seg.  KOstnad for kjøp, montering og en stor overhaling om 1 eller 2 år , blir jo ikke langt fra hva det koster å kjøpe en ny en. ( F.eks Honda Saildrive til ca 43.000 )

 

Kr 2- 5000 max, hvis du har god tid og er flink med motorer.  

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...