Jump to content

småbåtregisteret under offentlig overvåking?


Alternes..

Recommended Posts

Antagelig , ja.

Men dette var jo å be om kritikk, når du poster et slikt spørsmål i dette forumet.

 

Hvis kravene er rettmessige, kan du like godt begynne å gjøre opp med en gang, hvis du noen gang skal kunne eie og kjøpe noe på riktig vis selv.

Kjenner noen som aldrig kan kjøpe seg en minste ting en gang, før de kommer å henter det.

Og når du en gang blir voksen nok til å skjønne det, har gjelden økt betraktelig..

En ond sirkel det der.

(ikke vondt ment, bare et råd)

Redigert av Arvid.65 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Disse benytter og har selv tilgang til registeret:

 

De fleste forsikringsselskap.

Havnevesenet.

Hovedredningssentralen i Sør-Norge og Nord-Norge.

Politi og lensmannskontor.

Toll og avgiftdirektoratet.

Redningsskøytene...

 

Om det er snakk om tvangsinnkreving av eiendeler finer de vel det meste, om de bryr seg mye om sånne summer er en ann sak, litt avhengig av hvems tær du tråkker på.

Link to post
Share on other sites

Jupp, det blir vel fort en dråpe i havet.

 

Da hadde jeg "gjemt" unna den båten. Så kan du bruke den til å kose deg med og glemme problemene en stund :)

 

Jeg vet at folk som mottar sosialpenger må selge omtrent alt de eier før de får penger.

 

Men hvis dette går til namsmannen for tvangsinndrivelse så kan de ta båten, hvis de vet du har den. Da kan du miste både TV og mer til, bil tar de også. Men så er det jo regler på hva folk skal ha for å leve også.

 

Heldigvis er jeg både gjeldfri og penger i bank. Men jeg har hatt inkasso selv, og det er surt som fan.

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...