Jump to content

Hvor går påsketuren i Oslofjorden i år?


Bitteliten

Recommended Posts

Blir lokalt i Oslofjorden. Og vi må jo i hvert fall til Kommersøya for noen dager. Drar ut på onsdag morgenen.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Planen er å gå til en eller annen øy i Vestfold skjærgården i morgen. Så går turen videre til Strømstad for bunkring på søndag/mandag.

Etter bunkingen skal vi forsøke å finne oss en plass syd for Koster, for så å gå inn til Koster når frua kommer med Kosterferja langfredag.

Om alt går eter planen gjenstår å se. Ser ikke slik ut nå da jeg sitter hjemme med influensa..

/per

Link to post
Share on other sites

Drar utover fjorden på lørdag (retur onsdag), og med tre tenåringer ombord regner jeg med at vi satser på havner med et visst tilbud på land. Har egentlig aldri lagt meg til i Moss, Holmestrand, Tønsberg eller Halden, så det er alternativer som vurderes. Tilgang til litt shopping, kino, balløkke, badeland eller restaurantbesøk kan være bra motivasjon. Noen som har forslag til egnede steder/aktiviteter ut over dette?

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Fredrikstad tror jeg kan være OK. Hyggelig å ligge i elva der. Moss - tja - badeland er det jo ikke her - med mindre dere tar bussen til Sarpsborg - der er det et stort badeland på Quality Hotell. Holmestrand er (unnskyld dere som bor der) ganske så dødt egentlig.

 

I Son er det et Spa hotell som jeg har hørt er bra.

 

Son, Fredrikstad, Tønsberg tenker jeg er OK for tenåringene. Med en dagstur fra Moss til Sarpsborg for badeland

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...