Bitteliten Startet 13.April.2011 Del på Facebook Startet 13.April.2011 Jeg har fått med meg at mange skal til Koster i påsken. Men alle skal vel ikke dit tenker jeg. Hvor har dere tenkt dere hen? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Påsketuren iår går som vanlig til Koster. Regner med å ligge der den første delen av påsken. Værmeldingen ser jo bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.April.2011 Del på Facebook Svart 13.April.2011 Blir lokalt i Oslofjorden. Og vi må jo i hvert fall til Kommersøya for noen dager. Drar ut på onsdag morgenen. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Compromise Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Planen er å gå til en eller annen øy i Vestfold skjærgården i morgen. Så går turen videre til Strømstad for bunkring på søndag/mandag. Etter bunkingen skal vi forsøke å finne oss en plass syd for Koster, for så å gå inn til Koster når frua kommer med Kosterferja langfredag. Om alt går eter planen gjenstår å se. Ser ikke slik ut nå da jeg sitter hjemme med influensa.. Sitér dette innlegget /per Link to post
Benji Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Til og fra jobben. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Worry II Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 (redigert) Først til Quality Spa ved Strømstad for litt fotmasjasje Så blir det omhegn, men ikke Koster i år. (øøh..blir kansje ikke Oslofjorden der nede men..) Redigert 14.April.2011 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Påsken blir på et skipsverft i Asia, men båten er nok på vannet første uka i Mai! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Drar utover fjorden på lørdag (retur onsdag), og med tre tenåringer ombord regner jeg med at vi satser på havner med et visst tilbud på land. Har egentlig aldri lagt meg til i Moss, Holmestrand, Tønsberg eller Halden, så det er alternativer som vurderes. Tilgang til litt shopping, kino, balløkke, badeland eller restaurantbesøk kan være bra motivasjon. Noen som har forslag til egnede steder/aktiviteter ut over dette? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bitteliten Svart 14.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2011 (redigert) Fredrikstad tror jeg kan være OK. Hyggelig å ligge i elva der. Moss - tja - badeland er det jo ikke her - med mindre dere tar bussen til Sarpsborg - der er det et stort badeland på Quality Hotell. Holmestrand er (unnskyld dere som bor der) ganske så dødt egentlig. I Son er det et Spa hotell som jeg har hørt er bra. Son, Fredrikstad, Tønsberg tenker jeg er OK for tenåringene. Med en dagstur fra Moss til Sarpsborg for badeland Redigert 14.April.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Strayer Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Både Moss, Tønsberg og Halden har bra tilbud på land. Tønsberg som jeg kjenner mest til, har alt av tilbud både tenåringer og vokse kan nyte av. Jeg er ikke sikker på om gjestehavnen i Tønsberg har åpnet for sesongen, men sjekk denne linken her http://www.gjestehavn.no/forsiden Holmestrand styrer jeg unna! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 (redigert) Noen som vet om "Restauranten" på Hankø holder åpent i påsken ? Red. "Seilerkroa åpner 20.april i år", ser jeg det står ! Redigert 14.April.2011 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 ... "Restauranten" på Hankø holder åpent i påsken ? Det ryktes at Kroa skal være åpen, men den åpnet senere ifjor og året før ... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 De har vel hatt åpent i helgen før påskeuka ? Mener å huske det fra i fjor, men mulig jeg tar feil. Minneverdige San-Miguel der Men her står det fra 20. apr. i år : http://www.hankohotell.no/innhold/227/paske-pa-hanko Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.