SeaQueen Startet 14.April.2011 Del på Facebook Startet 14.April.2011 Heisann, alle båtvenner! Etter påsken gjør jeg noe rart. Jeg bytter ut min Sollux 24 AC med en rar trebåt, men på 30 fot... Bedre plass når mor og far, to hunder og to 17 åringer skal på tur. Mange reaksjoner: ååå, nå kjøper du deg arbeid!! Ja, det gjør jeg nok, men jeg kjøper komfort. Båten ble bygget på Bokn på 80 tallet med en marinisert Nissan 2,2 diesel, vannbåren varme, varmt og kaldt vann, og STÅHØYDE i båten. Det blir litt oppussing inni båten, men selv om jeg har 8 tommelfingre gleder jeg meg. Måtte bare dele dette med dere! Ha ein flott båtsesong! Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Gratulerer og velkommen i trebåtklubben! Bare begynn å gled deg, livet i trebåt er deilig! Legg gjerne inn bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Jørgen S Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Kos! Kom med bilder!! :D Sitér dette innlegget Link to post
kvistadbonden Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 har selv gjort det samme, og har ikke angra ennå. Så lenge man sørger for jevnlig vedlikehold av treverket så blir det ikke så mye mer arbeid enn med plast. Mange forbinder trebåt med gamle båter som trenger masse renovering, men kjøper du en som er godt holdt får du bra båt for en rimelig penge. Eneste minuset er at det er vanskeligere å selge, så du bør ha et langsiktig perspektiv. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Har sett på fjesbokå at det blei bytting ja, ser romslig ut den båten du bytter til deg. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
SeaQueen Svart 14.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2011 Jepp! Og det er hovedgrunnen. Går nok litt ned i standard, men opp i komfort. Så dette blir spennende. ser faktisk ut til at byttet kan skje i påsken, og... hvem vet??? Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 God plass får du hvertfall. Det er sikkert. Sengene i baugen går jo ann å gjer noko med om du ønsker. Håper du får den heim i påsken da. Det hadde vert noe når det er meldt så fint vær Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
cheetah Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Bytter du ut den flotte båten Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 (redigert) Ikke misforstå. trebåter er fine de og Gratulerer Redigert 14.April.2011 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 14.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2011 Takk! Joda, båten er fin, men trang! personlig er jeg kjempefornøyd med båten, men for å få med min bedre halvdel må jeg ha litt større båt... Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Bilder av båten: Har endelig fått den i orden, fikk litt problemer med demperplate, men etter 1,5 måneder fikk vi det til!!! Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Grattis Sitér dette innlegget Link to post
SeaQueen Svart 5.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Savner Solluxen, men båten er større både i fot og bredde, så nå har vi god tumleplass. Mange gratulerer meg med alt arbeidet jeg har kjøpt......... Men er ikke det litt av vitsen, da? Bruke tid på hobby????? Og i dag kom en ny smak på sommeren, så det blir en tur utpå... Helgetur neste helg med langhelg??? Håper det! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.