Jump to content

Bobåt miljø i Horten eller omegn?


Sun Flyer

Recommended Posts

Hei Viggo, det er tilnærmet umulig i sommerhalvåret skal jeg tro alle jeg selv har spurt. Jeg jobber i Horten men har båten i Tønsberg. Du kan prøve på Surka båthavn på Vallø, men det er laangt å sykle til Horten. På vinteren er det nok greiere å få tak i noe, vinterplass i Horten kan du søke på hos havnevesenet.

Link to post
Share on other sites

Det er plasser på surka båthavn på Vallø ja, og spesielt til en 43foter, bare en liten hake og det er ca 30år i søknadsbunken og så fartstid på noen år fra liten til større og større plass til du endelig får de største (få) plassene som tar en slik båt.

Dette om sommeren altså.

 

150meter derifra http://www.norkost.no/om_oss.php se bilder, finner man derimot Sjøsenteret Vallø, her er det minst 50ledige plasser, 16-32A strømkurser,vann,dusjer,bowling,pizzasjappe,kosttilskuddpusher :thumbsup: treningssenter og masse annet fint. Kliss nye betongbrygger og jeg vet ikke hva men det koster. Og det er et stykke å sykle til Horten på jobb herfra.

Surka kan man få vinterplass på men det er ærlig talt ikke spesielt fristende å bo der om vinteren.

 

Horten om vinteren er nok greit å få til men sommeren er vel verre, hva med Åsgårdstrand, der kan det kanskje være mulig å få til noe.

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...