Sun Flyer Startet 14.April.2011 Del på Facebook Startet 14.April.2011 Hei, Har sagt ja til en jobb i Horten fra midten av august til 1.juli 2012. Tenker å ta båten med og bo der, men er det noen steder der det går an i området? Må være sykkelavstand, så helst ikke mer enn 3 mil fra Horten. mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Våtbåt Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 Det er ialle fall 4 båter i indre havn hvor det bor folk året rundt. Hva slags avtale de har med bryggeeier vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 14.April.2011 Del på Facebook Svart 14.April.2011 (redigert) Hmm, må få LYS-tall på hybelen min eg då, så kan me seile regatta i den. Og vil det sei at viss eg ikkje har båtplass fra april og utover neste år, så kan eg leige din ei stund? Redigert 14.April.2011 av JGH (see edit history) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Sun Flyer Svart 14.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2011 JGH: Skal undersøke med marinaen og eg får leie plassen ut videre. Har i utgangspunktet betalt til mars neste år. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bergen Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 Skjønner at her haster det med å finne ny båt om det skal bli noe seiling. Lykke til med ny jobb Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 Hei Viggo, det er tilnærmet umulig i sommerhalvåret skal jeg tro alle jeg selv har spurt. Jeg jobber i Horten men har båten i Tønsberg. Du kan prøve på Surka båthavn på Vallø, men det er laangt å sykle til Horten. På vinteren er det nok greiere å få tak i noe, vinterplass i Horten kan du søke på hos havnevesenet. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Enzo Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 (redigert) Det er plasser på surka båthavn på Vallø ja, og spesielt til en 43foter, bare en liten hake og det er ca 30år i søknadsbunken og så fartstid på noen år fra liten til større og større plass til du endelig får de største (få) plassene som tar en slik båt. Dette om sommeren altså. 150meter derifra http://www.norkost.no/om_oss.php se bilder, finner man derimot Sjøsenteret Vallø, her er det minst 50ledige plasser, 16-32A strømkurser,vann,dusjer,bowling,pizzasjappe,kosttilskuddpusher treningssenter og masse annet fint. Kliss nye betongbrygger og jeg vet ikke hva men det koster. Og det er et stykke å sykle til Horten på jobb herfra. Surka kan man få vinterplass på men det er ærlig talt ikke spesielt fristende å bo der om vinteren. Horten om vinteren er nok greit å få til men sommeren er vel verre, hva med Åsgårdstrand, der kan det kanskje være mulig å få til noe. Redigert 15.April.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.