ocvmelbye Startet 14.April.2011 Del på Facebook Startet 14.April.2011 Hei Jeg skal kjøpe med et ekkolodd for å ha i ny og ne. Jeg vurderer disse to lawrance x4 eller humminbird 150 Hva synes dere? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 Ikke mange svarene du har fått her enda... Sitér dette innlegget Link to post
salti Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 (redigert) kjenner ikke til modellene du nevner. har lowrange plotter og ekkolodd selv,har bare positive erfaringer med det fabrikatet. Redigert 15.April.2011 av salti (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 15.April.2011 Del på Facebook Svart 15.April.2011 (redigert) Lowrance X-4 har bedre skjermopløsning og er et bedre ekkolodd enn Humminbird 150. Skal du fiske i saltvann vil jeg anbefale X-4 Pro som er en tofrekvensmodell med 83/200khz som klarer litt større dyp. X-4 er samme lodd som tiligere ble solgt som Eagle Cuda 300, X-4 Pro tilsvarer FishEasy 245 DS. Navico har sluttet og bruke varemerket Eagle slik at også de rimeligste modellen nå heter Lowrance. Redigert 15.April.2011 av abbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.