Jump to content

Forelsket


arkmarin

Recommended Posts

Når sevjen stiger på våren, er det lett å bli litt våryr. Jeg må innrømme at jeg har forelsket meg. Jeg vet ikke om jeg tørr å si at hun er bare 24 år gammel. Hun er nå av det nydeligste jeg har sett. Hun er en flott formfull dame. Vår romanse har vart en tid, men har nå slått ut i full blomst. Vi har tilbragt mye tid sammen i det siste. Jeg tror min kona har mistanke. Det er så godt å stryke henne og se henne skinne opp, og jeg soler meg i glansen av henne. Vi har avtalt at i morgen skal jeg få kle av henne, og det ser jeg virkelig fram til. Jeg drømmer om å se henne naken under meg.

 

Det er så godt å komme inn i henne og kjenne varmen fra henne omslutte meg. Jeg skal ikke ta henne i morgen, fredag, men på lørdags skal det skje. Da skal jeg ta henne slik at hun blir skikkelig våt. Jeg ser fram til sommeren da vi to skal på tur. Da skal jeg ta henne til gangs. Oppleve at hun noen ganger duver under meg, og andre ganger en vill og heftig dans, så heftig at jeg blir helt satt ut.

 

En føler seg så ung, når en er forelsket i en slik en dame. Jeg skal om noen dager kle henne i hvitt, som en brud. På lørdag, når jeg tar henne på sjøen, er vi i gang. Senere tar jeg henne til Shetland og siden Færøyene. Hun skal få danse vellystig på sin ferd i lag med meg. Jeg er fortapt i deg Ark Mari!

Link to post
Share on other sites

Rett og slett vakkert :flag_bp: tørr ikke sa hva jeg sysler med i denne sammenhengen, men her er hun ikke fødd ennå, finnes kun i teorien... men pluggen er laget iallefall.. Satser på jomfrufødsel i 2012

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

D mått te ein Levangsbygg førr å sætt d her Båtlidenskapen i bokstavs form innpå her.. :thumbsup:

 

D der va alldeles lækkert synns ein utskræmt Overhailling som for tia e uten båt...(låne svigermor sin..GH-14) men som vil ha seilbåt...

 

Da må du ha ei alldeles fortreffelig Påske!! :cheers_wine:

 

 

Mvh Janniz.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...