skhauge Startet 16.April.2011 Del på Facebook Startet 16.April.2011 Holder på med polering av båten, og tenkte innom Jula i dag for å kjøpe et par nye poler svamper. Det slo meg at prisen på polermaskin som er på Jula er god, og at den ligner veldig på en eg såg på Biltema. Eg legger ut link til begge produktene. Biltema Jula Sitér dette innlegget Link to post
steoye Svart 16.April.2011 Del på Facebook Svart 16.April.2011 Ja de der så jo helt like ut, ingen tvil om det! Fungerer helt sikkert ok, men styr unna de poleringssvampene der. Jeg har kjøpt noen dyrere på Clas Ohlson og de er mye bedre å jobbe med. Det er nå min mening ihvertfall :discuss: Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 16.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2011 Det glømte eg å skrive, men eg har allerede en slik maskin, kjøpt på Mekk. Å den ser kliss lik ut og! Den kjøpte eg for ca 5 år siden. Den går enda. Eg kjøpte AutoGlym svamper å satte på den. Fungerer greit trur eg. Det blir iallefall blankt Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 16.April.2011 Del på Facebook Svart 16.April.2011 (redigert) Kjøpte Meec på jula i dag til 250,-. Den er litt lettere enn biltema sin som også er av samme kvalitet. De duger til etter polering med lammeull. Til polering og rubbing mener jeg de er ubruklige. Under poleringstest begynte det og ryke av meecen. Blitt anbefalt en Flex maskin av en kompis. Vil nok selv anbefale en bedre enn disse to. Biltemaen er tung ! Så er det også kampanje på Sea Sea på 12V Turtle Waxer, noen som har prøvd denne ? Redigert 16.April.2011 av Seasu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 16.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2011 Den eg har fra Mekk har eg belastet rimelig tungt. Aldri kommet røyk av den. Eg meiner den fungerer til polering av båt 1 gang i året. Å skulle den ta kvelden så kjøper eg en til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.