Jump to content

14 åringer starter Båtblad


BåtfrelstMagasin

Recommended Posts

Vi er to gutter på 14 som har startet å jobbe med båtbladet Båtfrelst i forbindelse med en elevbedrift på skolen. Vi har sterke ambisjoner om å lykkes med dette båtbladet.

 

Noen som vet om noen båtrelaterte nyhetsnettsteder, som vi kan benytte oss av på nettstedet vårt?

 

Noen som er eller kjenner en som er ekspert på noe innen båt? F.eks. vedlikehold av batterier, motorer, osv.

 

- Båtfrelst

Link to post
Share on other sites

Stilig prosjekt :thumbsup: Der kan titte litt i andre båtblader og lese litt og finne tips til hvordan dere kan lage det. Men jeg må si at det er ikke lett å få det til uten masser av penger. Jeg har litt erfaringer med å lage blader(gjennom prosjekter via skolen). Det kommer til å koste masse tid og penger, men dere kan nok klare det :thumbsup: Dere kan snakke med Step her inne på forumet som har overhalt en V8 motor, så kanskje dere kunne ha fått noe bilder og slikt av han? Kanskje han kunne skrevet en artikkel for dere om overhaling og motorinnstalasjon?

 

Lykke til, og hvis dette blir ett stort blad, så kjøper jeg :thumbsup::flag_bp:

 

Jeg kan kanskje hjelpe dere om dere trenger litt hjelp.

 

Mvh

Kaptein Fredrik

Sollux 24 uten AC Sabb Diesel, Mitsubishi M4.140 33 spreke hester

Eberspächer D3LCC

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Penger koster det, det er vi klar over. Vi har allerede vært i kontakt med mange trykkerier, men prisen er høy. Vi har nylig snakket med en som startet et danseblad for 15 år siden, og han vil hjelpe oss. Vi har regnet ut at hvis vi skal kunne trykke bladet, må vi ha ca. 10 sponsorer som gir 2000 kr hver. Da snakker vi trykk i høy kvalitet. Det skal totalt være 15-19 reklameplasser i bladet, og vi har tro på å få dekket utgiften. Vi har allerede vært i kontakt med mange interesserte båtfirmaer, som vil ha en reklameplass.

 

Følg oss gjerne på www.baatfrelst.com

Du kan også følge oss på facebook og twitter. Søkeord: Båtfrelst

 

- Båtfrelst

Link to post
Share on other sites

Og husk at bilder er kopibeskyttet ved lov. Så hvis dere skal bruke bilder som dere ikke har tatt selv så må dere spørre eieren av bildet om lov til å benytte bildet, ev betale for å bruke bildet. (Det må betales hver gang det publiseres hvis man ikke kjøper rettighetene til bildet?

 

Egne bilder er selvfølgelig fritt frem.

 

Uten gode bilder kan dere glemme det. Da vil det se ut som en skolestil :)

Føkk deg...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...