VIP Startet 16.April.2011 Del på Facebook Startet 16.April.2011 (redigert) Har hatt innlegg ang dette tidligere.Håper på flere gode råd og forklaringer På en Bayliner 3058 har jeg 315 HK Yanmar. Jeg har hele tiden blitt fortalt av allverdens eksperter at jeg burde bruke et Bravo 2 drev.med utv 2.00.1 Nå begynner jeg å tvile på om dette var et riktig valg. Får ikke mer enn litt over 20 knop på båten i dag selv om jeg har maks turtall Båten veier nok rundt 6 tonn med fullt tank og last. Noe som den i praksis omtrent aldri er Er det noen som har noen gode råd ang hvliket type drev jeg burde bruke Redigert 16.April.2011 av VIP (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 16.April.2011 Del på Facebook Svart 16.April.2011 Jeg ville nok også valgt Bravo 2X til nevnte båt. Hvilken propell har du? Kan det være at du har for lite stigning på propellen? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Bearded Beast Svart 16.April.2011 Del på Facebook Svart 16.April.2011 Med så lite turtallområde og så lav utveksling så synes eg det va underlige råd å bruke 2.0 blirkje mykje fart på den propellen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.