Jump to content

ny båt med noen svarte "litt inngrodde" sotete skjolder på gelcoat


lilie

Recommended Posts

har helt ny båt 2010 modell - stått under pressening i vinter og oppdaget noen svarte "inngrodde - slags sotete skjolder på gelcoaten som virket vanskelig å vaske bort med båtvask - noen tips? På den forrige båten hadde vi gulnet gelcoat etter 4 år, men fikk fikset det via garantien.

Hva tar vi de "fettflekkene" bort med?

Link to post
Share on other sites

Hugos er da ikke rubbing, det er flekkfjerning! Og om båten er ett eller tredve år spiller ingen rolle, om man ikke får vekk merkene med vask så må det bare kraftigere saker til...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg sverger til "Universalstein" - tar alt av flekker, sot, fendermerker mm. Kan brukes på alt, og er bare super til feks rengjøring av kokeapparat og andre blanke flater. Anbefales på det sterkeste.

 

Les mer om produktet her : http://www.webartikler.com/hjem-og-familie/biocleaner-universalstein.html

 

Selges vanligvis på messer o.l., men kan også handles på nettet: http://www.universalstein.com/onlineorder/se-best.html

 

"Du tror det ikke før du får se det" - P.S Er også mye rimeligere i bruk enn noe annet båtrelatert produkt jeg har vært borti.

BONITA I

Link to post
Share on other sites

Kjøpte en slik universalstein på båtmesse i Bergen 2010. Brukt den på masse. Enig, dette er et produkt som faktisk fungerer på det meste. Har vasket sko, fendere, seter i båten (skai)++. Kjempe bra. Å det viser nesten ikkje at eg har brukt av den. Om eg ikkje roter den vekk holder den nok resten av livet :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...