ferot Startet 17.April.2011 Del på Facebook Startet 17.April.2011 Etter demontering av drevet oppdaget jeg gearolje i knutebelgen på bravo 3x. Motor og drev er fra 2006 så jeg antar at det er lite å hente på garanti/reklamasjon. Antar at det er simmerringen/tettingsringen hvor akslingen kommer ut av drevet som er defekt. Er det noen som har erfaring om denne vanskelig å skifte evt kostnad hvis et verksted utfører dette. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 Har du hatt dette av tidligere ? Var det tørt da ? Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
ferot Svart 17.April.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2011 Tett inntil slutten av fjorårssesongen, da begynte drevet å bruke litt olje. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.April.2011 Del på Facebook Svart 17.April.2011 Dette bør være rimelig greit, forutsatt at det er bare tetningene som er problemet, men akselen må ut for å komme til lagerboksen, og til dette må en spesialnøkkel brukes. i lagerboksen sitter det en tetning, samt at det sitter en o-ring rundt, ofte holder det med å bytte o-ringen, og dette burde være fort gjort. Det er litt mer jobb å presse ut tetningen, men tar som regel ikke lang tid det heller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.